onsdag 23 maj 2012

Trygg Hansa i ett nötskal?!

Fick ett brev hem från Trygg Hansa igår, det stod att Junis försäkring upphört på begäran av mig (!?)
Snacka om att jag blev chockad, och sen förbannad! Ringde naturligtvis till dom direkt och frågade vad dom höll på med. Hon sa att dom fått in en skriftlig uppsägelse på försäkringen. Någon har alltså skickat in till Trygg Hansa och sagt upp min dotters försäkring?
Det va ju inte jag som skickat in den, så hon sa att hon skulle be min handläggare ringa upp mig.
Han ringde mig nyss och sa att det skett ett misstag, (no shit?!), och att försäkringen gällde igen.
Men när "jag" sa upp försäkringen så skulle dom skicka tillbaka mina pengar, och satte in dom på FEL konto. Så nu har någon annan fått mina pengar också. Detta skulle naturligtvis inte påverkar mig eftersom det va dom som gjort fel!
Guud, blev helt nojjig igår, tänk om det händer något nu, och så sitter vi här utan försäkring på lillan. Man ska väl inte tänka så men man kan ju inte låta bli när sånt här händer.

Dumma Trygg Hansa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar