onsdag 9 maj 2012

Aktiv blogg..not

Har tänkt hela veckan att jag måste blogga lite, men mitt minne och jag är ju inte bästa kompisar direkt.

Det har väl inte hänt så överdrivet mycket sen jag bloggade sist. Fortfarande mammaledig :P Är hemma hela dagarna (för det mesta) och leker med lillan. Kan inte fatta att hon snart är 6 månader redan, tiden har bara sprungit iväg...


Förra måndagen va vi hos svärmor på "påskmiddag", vi va ju inte hemma när hon hade den riktiga middagen, och Jonas brors familj va sjuka, så vi hade en liten mysmiddag allihopa.

På tisdagen va vi hos svärfar och firade hans födelsedag, fick en gudomligt god tacogratäng, och gofika efteråt med tårta :) Sen gick vi en liten promenad ner till en sjö, väldigt vackert. Lite jobbigt att gå i skog och över en åker med en Cityvagn, men jag kämpade tappert och vi kom både dit och tillbaka, blev dock väldigt svettigt ett tag ;)


Och så i söndags firade vi lilla Vilma som blev 8 år. Tänkte vi skulle gett henne något fint, men som vanligt är man ute i sista sekund, så det sket sig, istället fick hon lite pengar, så hon kan köpa vad hon vill.

Nu är jag kaffesugen, så ska passa på att ta en kopp medans gumman sover. Hojjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar