måndag 28 maj 2012

Hot hot hot

Eftersom jag har rosacea, och behandlar med en kräm just nu, så får jag inte vara i direkt solljus. Vilket är ett helvete! Har använt solkräm i ansiktet för att jag ska slippa tänka på det, är ju inte kul att sitta i skuggan hela tiden, men jag har bara fått tillbaka mina utslag av solskyddskrämen. Mitt andra val är att köpa en solhatt! Vart hittar man en snygg solhatt till en vuxen? Ingenstans! NEJ JAG ÄR INTE BITTER!

30-årsfesten va skojjig. Man kan ju inte slappna av helt när man har barn med sig, men det gick kanon bra. Hon somnade runt 20.00 tror jag, vaknade en gång, men somnade om ganska snabbt igen, sen sov hon hela kvällen, och natten. Vi gick dock hem ganska tidigt, Jonas fick huvudvärk.

Igår va det Morsdag, min allra första Morsdag! Gjorde dock inget märkvärdigt. Gick på marknad, handlade på Willys, åkte hem och slappade.




Nu sitter vi som stora barn gör i kundvagnen :) <3




Slapp på Torget innan 30-årsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar