torsdag 24 maj 2012

Motionera!

Känner mig ganska duktig. Har motionerat varje dag denna veckan!
Fast i tisdags gick vi till Time och köpte mjukglass, så den dagen räknades väl inte :P Enda jobbiga just nu är att det blir så förbannat svettigt, hade varit skönt med lite skugga ute :P

I helgen ska vi på 30-års fest. Ska väl bli skoj :) Har varit orolig för Tiger lite, han är ju inte van vid att vara ensam allt för länge. Men söta Elizabeth ska ha honom, så slipper jag eller Jonas ta oss hem och gå ut med honom också. Juni får förståss följa med på festen, alla andra ska tydligen skaffa barnvakt, men jag känner att jag inte vill det. Vi får väl gå hem tidigare om det blir för mycket för henne. Vet iaf en till som ska ha barn med sig.

Nu ska jag ta ett glas isvatten och slänga mig i soffan en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar