torsdag 15 september 2011

Trötter

Förstå inte hur jag kan vara så trött hela tiden, så dåligt HB har jag inte.

Anyhooo, i morgon börjar föräldragruppen. Ska bli spännande o träffa alla andra. Vi ska tydligen se en förlossningsfilm också, det ser jag mindre fram emot. Man vet ju inte hur man kommer reagera, och så är man bland främmande människor. Få gömma mig bakom Jonas om jag inte kan titta :P

På lördag ska vi nog en runda till Ikea och kolla lite, köpa lite smågrejer. Sen vill jag in en runda på köpcentrumet som ligger där, ska bli skönt med en liten ute dag, bara jag o darling :D Vet dock inte vart man ska göra av hunden när man ska vara iväg en hel dag. Har han sittandes i bilen känns inte så bra.

Tiger är som en liten bebis idag, han har inte lämnat mig ifred en minut, ska kela och sitta i knät hela tiden. Men man får vara mammig ibland, det e mysigt :) Han får passa på nu innan det blir tillökning.

Nu ska jag käka lunch! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar