tisdag 13 september 2011

Slacker!

Jaow, har inte bloggat på ett tag kom jag på. Har helt enkelt varit lat.
har inte hänt så mycket på sistonde. Va hos sjukgymnasten i morse, fick lite övningar och ett bälte. Har inte testat de ännu dock.

Har ångest över allt skolarbete som behöver göras, känns inte alls som att jag kommer att bli klar med kursen innan jag slutar. Är en del filmer som ska ses och en massa som ska läsas och sen ska det skrivas! Få ta och prata med min lärare och se vad vi kan göra åt detta.

Har tittat massa på ikeas hemsida idag också, nu vill jag verkligen dit en runda och små handla lite :) fast vi ha på Gekås nyss :P

Och så satte vi upp pluttens säng häromdagen, och den e stooor. Börjar nästan ångra att vi köpte den, fast den e super fin. Men men, vi få se hur det blir.

Tog bild på magen idag med, utan tröja (kryss i taket) som döljer mina fula bristningar. Vågar dock bara lägga upp den på bloggen, för jag vet att jag inte har så många läsare :P

Vecka 33

 Pluttens säng, och Tiger måste självklart testa den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar