torsdag 25 augusti 2011

Sparkar!

Japp, bebis höll mig vaken ganska länge i natt, MEN jag fick se en spark Utanför magen för första gången. Skit häftigt! Det liksom bara hoppade till, och rörde sig fram och tillbaka :D Blev helt ställd först, innan jag fattade vad det va jag såg.

Idag måste jag fixa den sista uppgiften i sjukvårds kursen, så jag få den klar. Sen ska jag plocka lite i barnrummet, få ut lite grejer så man kan testa möblera lite olika. Har beställt gardiner äntligen, eller tyg blev det, så jag ska försöka sy egna gardiner, för första gången. Har suttit och kollat på barnrum på styleroom.se i 2 dagar nu, man blir helt sjuk av avund på folk som har så bra fantasi :P Sen blir jag sur för att vi har ett så litet rum till knodden. Men jag ska nog få till det med både förvaring och stil, har ju ändå 2 månader på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar