måndag 29 augusti 2011

Snaaaart sååå

Blidde ingen kudde igår, dom kostade 850 kr (!). Helt sanslöst! Ändå tittade vi på internet innan vi åkte dit, hittade massa likadana för 249 kr. Så vi beställde från Jollyroom istället.

Och snart ska vi på semester! På fredag bär det av... Äntligen! Ska börja packa i tid för en gångs skull. Så man kan packa ut de mesta i bilen på torsdagen, och sen bara köra iväg på fredag när Jonas kommer hem från jobbet vid lunch.

Var i skolan i dag med, gick igenom studieplanen och lite så, kommer nog plugga ihjäl mig om jag ska hinna med allt innan jag slutar den 26 sep. Skulle vilja gå i skolan längre, men det är väl försent och fixa det nu med CSN osv. Är ju ändå över 1 månad tills beräknad födsel när jag slutar. Och ja, vissa tycker väl att jag ska njuta av den tiden, men jag har ändå haft sommarlov i 10 veckor precis och är trött på att bara gå hemma o släpa fötterna efter mig.

Nu ska jag fixa lite disk, sen blir det lite kaffe och Hem till gården.

Ciao




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar