söndag 28 augusti 2011

Ännu en helg förbi..

Har inte alls gjort så mycket. Börja spela The Sims 3, i brist på annat. Rensat ur lite från barnrummet och garderoberna (jag tittade mest på dock). Fått hem tyget som ska bli gardiner till barnrummet, men när jag kom på att jag faktiskt måste klippa i det, och att det kan bli snett, ringde jag efter förstärkning, så i morgon och på torsdag får jag hjälp av Anna och Vanja :)

Nu kommer Jonas strax hem från ICA med frallor och yoghurt *mumma*, sen ska vi in till Babyproffsen och köpa en gravidkudde till mig, så kanske jag kan sova någorlunda skönt hädanefter. Har också märkt att vår säng är vääääldigt låg, är inte alls lätt o komma ur den mitt i natten när man måste springa o kissa. Speciellt inte om man har ont i höfterna också. Men men, bara 9½ vecka kvar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar