onsdag 1 augusti 2012

Mycket som hänt!

Ja det har hänt en hel del sen jag bloggade sist.

Haft semester hemma i blekinge. Där nere blev vi överaskade med Möhippa och Svensexa!
Oförglömligt och väldigt fint av er <3
Jonas min när han blev "kidnappad" är ju helt oförglömlig! Så tack allihopa än en gång för all sprit och dom fina kläderna!

Nu är vi familjen Green!

Så det va väl väääldigt kortfattat av vad som hänt i sommar ;) 

Längtar till Kallinge redan, men ska ner nästa helg igen, på kräftskiva. Mormor och hennes bröder turas om att ha kräftskiva varje år, som vi alltid varit med på, dock har jag inte varit med sen jag flyttade upp hit till Jonas, så detta året lovade jag mormor att vi skulle komma! Har inte ätiti kräftor på flera år heller, så ska bli förjävla gott.

Lite bilder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar