onsdag 25 april 2012

Beslutsångest allan

Ja jag vet i fan om jag ska köpa biljett till Törebodafestivalen, eller om jag ska åka hem till blekinge och gå på tosia. Tosia är ju ifs varje år, det är ju inte Törebodafestivalen. Men här hemma är det inte ens säkert att jag kan gå, eftersom vi inte ha någon barnvakt. Vill ju inte dra med en bebis ut på festival mitt i natten liksom.. även om hon sover i vagnen. Bläääää vilket världsproblem..

Va på möte i skolan idag, kommer antagligen börja plugga igen den 23 aug. Ska bli superskönt att bli klar med utbildningen! Och Jonas ska få vara pappaledig.

Igår va vi och fikade med Elizabeth, Regina och Jenny (och alla bebisar såklart) på hembageriet, mycket trevligt. Regina och Wilton fick lite presenter av oss, tidningar, godis och en skallra till Wilton :) Det va dom värda efter allt dom gått igenom!

Nu är det lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar