måndag 20 februari 2012

Legat på latsidan...

Ja jag har väl faktiskt skitit i bloggen. Inte alls haft någon lust till att skriva.. Men jag ser alla andra som sköter om sina bloggar och skriver massa. Så nu har jag fått tillbaka motivationen, återstår att se hur länge den varar :P

Såå, den 23 nov kl 9.25 kom lilla Juni till världen. 15 dagar över tiden. Det tog 6 timmar ungefär från det att vi kom in till förlossningen. Tänker inte skriva om förlossningen (just nu iaf), för om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg allt. Hade så fruktansvärt ont så jag liksom stängde ute allt och alla.
Fick vara kvar på BB i 2 dagar, en natt själv utan Jonas, och andra natten stannade han också, kändes skönt att ha han där också när man är nybliven mamma.

Nu vaknade gumman. Återkommer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar