söndag 26 februari 2012

BigBrother

Redan söndag.. Hoppas denna veckan med gå snabbt. Har en del planerat så det kanske bidrar lite. I morgon har jag dock inte ett skit att göra, fast då kanske jag hinner rensa min garderob, vilket verkligen behövs. Den är helt överfull, men ändå känns det som att jag inte har ett skit att ha på mig..

Idag har vi varit en runda hos Jonas syster. Hon klippte honom, och så fikade vi lite :)
Sen åkte vi inom Jonas jobb och hämtade Junis nya garderob. Blev mycket bra! Fast luckorna fattas ännu, dom ska lackas rosa ;)

Gjorde lasagne idag, för typ 5:e gången i hela mitt liv, kanske den första som va ätbar :P Nästa gång jag gör det så kanske den till o med blir god.

Gumman har badat och fått kvällsmat så nu sover hon gott i sin lilla säng <3

Nu ska jag ladda upp med lite läskeblask och krypa ner i soffan med mitt täcke o vänta på att BB ska börja.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar